lördag 26 september 2009

Kalas och EKG!

Idag har vi levt radhusliv i en hel vecka! Ja jag har varit dålig på att uppdatera men allt har gått så fort och det är så mycket att göra. Berättar mer snart!

Idag har vi haft kalas för min älskling men dagen kantades tyvärr också av akutbesök då hon stoppat handen i ett oskyddat eluttag, så rädd och ledsen hon blev och så rädd jag blev. Hon fick göra EKG, så duktig hon var, massa elektroder och slangar men hon låg helt stilla och det såg jättebra ut! Puh! Nu sover hon sött, utmattad av dagens upplevelser!

3 kommentarer:

  1. Ja, nu börjar de bli stora, våra ungar :-) Skönt att allt gick bra. Hur går det med magen?

    SvaraRadera
  2. Hjälp så obehagligt!!!!!!!! Vilken tur allt gick bra! Det hände min äldste son en gång när han var liten, han kom åt ett rent livsfarligt el-element och fick ström i fingret. Det luktade bränt kött i huset och fingret blev brännskadat men han klarade sig utan men. Fy, manfår hjärtstopp när man tänker tillbaka på vad som kunnat hända.
    Grattis till flytten!!!! Tänk att det gick vägen! Och vad fort det gått! Vad skoj!!!
    Jag har hunnit flytta jag också. I cyberspace alltså. ;D

    SvaraRadera
  3. 2 månader bara... Innan du vet ordet av så har de där månaderna gått. Amelie kom 9 dagar efter bf. Det kändes riktigt drygt. Framför allt eftersom Julian kom före och jag förväntade mig att hon också skulle göra det.

    Julian älskade paketen, och ännu mer innehållet. Vad olika det kan vara :-)

    SvaraRadera