söndag 23 augusti 2009

Ikväll!

Ikväll kommer hon som har radhuset och vi ska diskutera hur vi ska göra, när vi ska byta osv. Och så ska vi fylla i blanketten till hyresbolaget. Men det är ju inte klart där, hon KAN ju fortfarande ändra sig igen och det är ju inte säkert att jag blir godkänd för högre hyra och så. Men ett steg på väg åtminstone. Så nu måste jag städa som en idiot igen, har ju nyss bytt rum, ja jag har ju visat hur det ser ut här:-o, så det blir till att ha eld i rumpan, men kanske är detta början..

4 kommentarer:

  1. Åh tack, gulliga du! Vi får se vad som händer nu..

    SvaraRadera
  2. Tack snälla. Det är jobbigt, men det har ju varit värt det när man tänker på alla fina stunder man fått.

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för att du deltog i min förra utlottning. Missa inte min pågående på min andra blogg!

    SvaraRadera