torsdag 13 augusti 2009

Nu ska jag göra något skitmodigt:





2 kommentarer:

  1. Det ser ut precis som det gör hos oss mest av tiden. Varje gång jag ska fota nån "snygg" bild måste jag röja undan. Varför blir det så här???
    Men jag ser genom din röra!!! Jag ser allt det vackra. Du har en fantastiskt vacker lägenhet. Hoppas det löser sig med bytet iallafall, fast hon verkar ju ha ångrat sig hon med radhuset! prova sätt ut en ny annons och meddela henne det så kanske hon får lite ågren och tvingas komma till skott! Jag vet hur det kan kännas när allt känns hopplöst. Jag hoppas du finner tillbaka till inspirationen och glädjen. Kom ihåg att du är fullproppad med hormoner...

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt upplyftande inlägg! Jo lägenheten är vacker men känns som jag förfular den, kanske den kommit mer till sin rätt i helvit skrud? Jaja, vi får se vad som händer, hon med radhuset har hört av sig igen och sagt att hon vill byta, men jag ropar inte hej förrän man har skrivit kontrakt osv.

    SvaraRadera