lördag 24 januari 2009

Barnrumsbry (varning för dåliga mobilbilder)

Är så trött på att tänka på mitt sovrum för tillfället, köpte en billig tapet jag tänkte ha som fondvägg men när jag kom hem så stämde det inte, suck. Jaja, jag knåpar lite med ytterligare ett oändligt projekt, dotterns rum, det är så viktigt för mig att det blir bra så istället blir ingenting gjort. Vardagsrummet gjorde jag klart inom några veckor efter att jag flytta in, allt annat är halvfärdigt eller inte ens påbörjat, märkligt! Nåväl, åter till dotterns rum, tänkte visa upp lite roliga annorlunda, knasiga saker jag fixat till hennes rum.

Här har jag försökt piffa till en standardgarderob med en massa skavanker, som finns i dotterns rum. Klippdockan är nästan exakt i naturlig storlek och kom omedvetet att bli väldigt lik dottern själv. Jag påstår mig inte vara någon konstnär men det är ju tanken som räknas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar