torsdag 7 maj 2009

En otroligt häftig kvinna!

Connie Culp, kvinnan som fick sitt ansikte bokstavligen bortskjutet av hennes egen man och som nu fått ett nytt ansikte har varit i alla nyhetsforum, men jag måste bara tillägga att hon verkar otroligt häftig! Hon skojade och skrattade under presskonferensen och i en intervju för fem år sedan förlät hon mannen som hon levt med i 25 år och skojade friskt, om det är dumdristigt eller bara fullständigt oegoistiskt och mycket större än de flesta av oss hade förmått kan jag inte svara på men hon verkar iaf vara otroligt häftig, positiv och humoristisk!

Bild lånad av www.metro.se där det går att läsa mer om Connie.

5 kommentarer:

  1. Kul att du har en blogg! :-)
    Julian sover fortfarande med oss. Han har inte ens en egen säng längre :-D Han ska få en ny, men eftersom vi ska måla om barnens rum snart får han ingen innan det är klart. Men han och Amelie störs inte av varandra om den ena vaknar. På kvällen, innan jag och Rogga gått och lagt oss, brukar de rulla mot varandra i sömnen och ligga precis bredvid varandra, hur gulligt som helst :-)

    När är det dags för lillebror/lillasyster att komma då?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad sött, det är så jag ser Ä och bebisen ligga och mysa också, hon har träffat sin nya kusin idag och hon var jätteduktig, klappade så fint och kramade henne och så säger hon att hon ska ha vår bebis på magen och i knäet! Han/hon ska komma 20 november ca om allt går som det ska, fick nämligen en liten blödning så ska på undersökning på måndag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Stark kvinna det där.

    Tänkte komma inom dig och berätta att jag testar igen. Jag har öppnat blogg på ny och har den öppen ett litet tag innan jag gör den sluten. Vill du följa med mig så vore det jättekul!!

    Så fin storasyster är. En riktig goding verkar hon va ;-) Snygg klänning!

    Hoppas du mår bra och att du börjar vänja dig lite vid tanken på ett barn till. Ska bli spännande att följa er framöver, och det blir onekligen lite lättare nu när jag bloggar igen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Saerla

    Ville bara inom för att önska dig en god helg. Hoppas allt är bra med dig, dottern och bebisen ;-)

    Kram Gry

    SvaraRadera
  5. Har svarat inne hos mig också: Klart man kan skylla på graviditeten, det ska man ALLTID göra. Man kan ju inte missa ett sånt guldläge liksom. ;D Förresten behöver du inte "skylla" på nåt just i denna frågan, jag är bara glad att paketet kom fram. Ha det så gott och njut av sommaren. Kram!

    SvaraRadera