onsdag 6 maj 2009

Fram för tacksamhet!

Kändisinredarna i Roomservice fortsätter att imponera på mig! Idag var det Linda Bengtzings tur att glädja en ung tjej, och glad det blev hon, jag blir så glad när någon visar stor tacksamhet, hjälper ju inte att man är gravid att bli mindre rörd heller..

Förra veckan var det E-type som stylade, riktigt snyggt tycker jag men den som bodde där tyckte nog det var lite för chockerande, hon verkade inte alls särskilt glad, jag blir så besviken då men hon kanske var lite återhållsam av sig? Jag vet inte om det bara är jag men om det fanns delar som jag inte gillade hundra så hade jag varit så tacksam för alla byggstenar som jag hade fått alldeles gratis, man kan tapetsera om eller byta ut en viss pryl. De specialbyggde en skithäftig soffa som de klädde i vitt skinn! Och titta vilka vackra tapeter, och den där lampan, den kostar bara 7000! Och alla kuddar och textiler och den underbara ryamattan. Kanske är jag fattig och kanske är det ytligt att ens bry sig men jag hade varit såå tacksam för alla detaljer, det är saker som jag bara kan drömma om att spara ihop till, för att inte tala om allt arbete och tid och engagemang de lagt ner! Fram för tacksamhet!

7 kommentarer:

  1. Ååå, jag har glömt att titta på Roomservice, blev lite skepisk efter första programmet med det flådiga köket och sen har jag glömt det. Måste komma ihåg att se det nästa gång. Har annat att komma ihåg också. Jag har inte glömt bort tapet och dig, bara att posta. Törs inte skriva att jag postar imorrn, men jag önskar att jag postar imorrn. Fy, så glömsk jag är!!!! MEN det kommer. DET lovar jag!

    SvaraRadera
  2. Håller förresten med om att det är fräckt att inte visa tacksamhet. Så mycket som de får. Är de med i leken så får de leken tåla och det GÅR ju att måla om som du säger! Oftast blir de dock vääääldigt glada!!!

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller tittat på alla, bestämmer mig redan med reklamen om jag ska titta eller inte, har sett de tre jag kommenterat bara, innan dess har jag inte tittat på flera säsonger, jag är mer åt Simon & Tomas- hållet annars (hmm kan ju tolkas på fler sätt..). Förstår att du har mycket att tänka på, helt förståeligt:-D, heter det så? Ja visst som tur är så blir de flesta tacksamma och de som inte visar kanske bara är lite återhållsamma och en del behöver kanske ta in allt lite längre, vi får hoppas det åtminstone!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig, såg oxå det programmet. Otacksamt!
    Kul att du är med och tävlar i min blogg =)
    Det finns en ny tävling i min blogg idag =)
    Hoppas att ni får en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med tävlingar:-)! Trevlig helg till er också! Kram!

    SvaraRadera