fredag 29 maj 2009

Tävling!

Följande är kopierat från Thereses blogg där man kan tävla om ett superfint set till en nyfödd bebis, detta i samarbete med LiandLo. Klart man måste vara med och tävla om dessa underbart fina första bebiskläderna! Perfekt när man inte vet vad som komma skall..

Ny tävling

En ny härlig tävling kan jag presentera i samarbete med Liandlo!


Du kan nu vinna ett set med Body och byxa i stl 50/56 (0-2 mån)

Mina första kläder är utmärkta till BB-väskan eller som
"Välkommen till världen" present vid barnets ankomst.
Mina första kläder är ett minne värt att sparas,
även till nästa generation. Passar både flicka och pojke.
Plaggen är tillverkade i 100% bomull och ökotex- certifierade.



"Jag tävlar om "mina första kläder" från
LiandLo i Thereses Blogg
TÄVLA HÄR DU MED"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar