torsdag 18 juni 2009

Bara fyra dagar kvar!!!

Idag är det bara fyra dagar tills jag får en liten tjuvtitt på min bebis! Är så lycklig nu och är så kär i denna lilla bebis redan. Längtar bara tills den vill komma ut! Jag har ju drömt att det är en pojke, att man såg det jättetydligt på ett specialultraljud:-D! Vi har bara pojknamn klara, även om vi är lite oense och med dottern hade vi bara flicknamn och ut kom en liten tjeja. Det är iaf en riktigt vild liten bus därinne, känner hur den far runt och miniboxas både här och var, tror det kan bli en sån bebis som nästan gör illa en när den sparkar senare i graviditeten. I alla fall på måndag får vi KANSKE reda på vem som bor därinne och framförallt får vi en indikation på om h*n är frisk! Ska bli SÅ spännande!

Ultraljudsbild på dottern

2 kommentarer:

  1. Spännande! :-) När jag var gravid med Julian drömde jag hela tiden om att det var en flicka, när jag var gravid med Amelie drömde jag att det var en pojke. Däremot så gissade jag tvärtom och hade rätt båda gångerna :-)

    Tack för ditt grattis, jag är överlycklig! Utbildningen är på två terminer, så om ett år är jag färdigutbildad.

    Sen måste jag säga att jag inte tycker att din blogg är tråkig. Visst kan den bli mer personlig än du har den, men bara om du själv vill.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Aha intressant att du drömde tvärtom, kanske jag också gjort då, drömde ingenting m Ä, hade ingen känsla alls men så sa de på UL att det troligen var en flicka. Fast pappan kände på sig och nu känner han också en pojke, men snart får vi kanske se.

    Skönt att den bara är på ett år, det är överskådligt fast tiden kommer nog gå ursnabbt!

    Tack! Kram!

    SvaraRadera