måndag 1 juni 2009

Lycka!

Känner mig så lycklig just nu! Sitter och tittar på flickr, på mina sparade bilder på datorn och mina favoritbloggar som inspirerar mig allra mest och de ger mig sådan glädje. Via internet har man tillgång till att se in i andras världar, underbara världar och jag har en föreställning om att människor som kan skapa så vackert också själva är vackra! När man på detta sätt kan få en glimt in i andras värld och vardag så känner man sig inte längre så ensam..

the view from up there by kimhas6cats Bedroom detail 6 by lutterlagkage Guest Bedroom by eklektick inspiration board by kimhas6cats on a dresser by kimhas6cats Vintage bird collection detail by hownowdesign Vintage bird collection by hownowdesign hirschherz by sim. Dining Room by boopsie.daisy Sofa (nd) of Christmas! by boopsie.daisy Hall Mirror 1 by frillie designs Sione-kamer by World of Sem.nl stilleven-gang by World of Sem.nl eethoek2 by World of Sem.nl kamer by World of Sem.nl Stairs to first floor by I love Kitsch Mini gallery by I love Kitsch lof booth by my little odd forest Kitty's Deer Hoodie OOAK by MforMonkey  by fourlittlebirds Retro wallpaper by Mark Wiewel La mia cucina by bebiemma Dressing Table light by frillie designs 120/366 by DanielleT
Jag har ännu inte så många favoriter men här är några, jag är lite lat så jag går in på mina favoriter och njuter av deras favoriter istället;-)!

3 kommentarer:

  1. Det är faktiskt ett smart sätt att hitta bra bilder med pirr... Det kan vara rätt svårt att hitta på flickr tycker jag men just på andras favoriter hittar jag oftast mina favoriter. Gillade dina skarpt!

    SvaraRadera
  2. Ja precis, det är ganska klurigt att hitta, trodde bara det var jag som inte hade tekniken:-)!

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint! Älskar verkligen flickr :)Jo det är skoj i färgaffärn, mycket att lära sig baa, emn när man lärt sig blir det toppen skoj :)

    SvaraRadera