söndag 7 juni 2009

Hjälp!


Jag och lillan ska på "playdate" idag, både för mig och henne men det kan ju vara bra att ha något på sig om man nu ska ge sig ut, kan vara lämpligt kanske. Men hur gör man då? När man inte har några kläder? Jag har i princip inte köpt nya kläder sen innan jag var gravid sist och har gått i samma paltor hela tiden. Men nu har jag ju dessutom en ganska stor mage och en massa ryggfett!!!! som ska få plats i kläderna och det får inte klämma då får jag sammandragningar eller trycka ut ryggfettet ännu mera helst! Ahhh och dessutom jobbar jag nu i reception, hur tänkte man då? Tänk om man såg ut som Hannah ovan, då kunde man slänga på sig en sopsäck och snöra ihop med ett skärp och ändå vara lika vacker! Jag jobbar mycket nu och därför måste jag planera vad jag ska ha på mig dagen innan så idag måste jag hitta hela TVÅ outfits och helst se liite normal ut! Hjälp!

2 kommentarer:

  1. Jag tror du ser lika fantastisk ut som hon!!! Det är bara du som ser fel i spegeln. Sådetså. ;D

    SvaraRadera
  2. Gullig du är:-)! Ok då jag ser fel, tror på dig;-)!

    SvaraRadera