söndag 1 februari 2009

Årsdag, oväntad vinst och urgulliga kommentarer!

Idag är det årsdag, vinst igår och en massa urgulliga kommentarer! Kan det bli bättre? Igårkväll fick jag reda på att jag vunnit i en tävling som min favorit fyrabarnsmamman hade på sin sida, en pirrtävling:D! Jätteoväntat bland så många andra pirriga bidrag! Kan man vara stoltare! Att kunna inspirera en sådan kreativ, sympatisk och inspirerande person känns fantastiskt bra och motiveringen var det allra finaste! Tack vare att jag vann fick jag även reklam på denna populära blogg vilket resulterade i att jag fick mina första kommentarer från en massa jättegulliga människor! Tack, det betyder jättemycket! Jag fattade inte att jag skulle godkänna dem dock, har varit inne och tittat flera ggr om det kommit några kommentarer men kunde inte se några, men de låg och väntade på mitt godkännande! Jag trodde jag godkänt att de skulle publiceras direkt men det kan man kanske inte? En liten tjej står här bredvid och tvingar mig läsa så jag får skriva mer senare! TACK ALLA!

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Visste om det då jag var inne hos dig igår, men vågade inte gratta ifall du inte själv hade upptäckt det än;-)

    Det går att välja om du vill godkänna kommentarerna eller om du tycker det är OK att de publiceras utan att du läst de först. Gå in på ANPASSA, sen INSTÄLLNINGAR,KOMMENTARER,sen väljer du om du vill granska "alltid", "aldrig", eller med tidsintervall.

    Lycka till!

    Gry

    SvaraRadera
  2. Tack för grattis och för hjälpen, frågan är om man vågar ha ogranskade kommentarer?

    SvaraRadera
  3. Kan tyvärr inte hjälpa dig med beslutet, utan gör som du känner för ;-)

    Gry (mellan städning i förrådet...)

    SvaraRadera
  4. Jag upplever att jag missar kommentarer om jag inte ska granska dem först. Om någon kommenterar ett gammalt inlägg. Och jag är alldeles för glad för alla kommentarer för att vilja missa någon. Så ha granskning för då ser du alltid om du fått någon.
    Vad roligt att du blev glad för motivieringen! NU är paketet med vinsten på väg till dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Äh! Försvann min kommentar eller?????????
    Orkar inte skriva om den...men paket är på väg...med vinst! Kram!

    SvaraRadera
  6. Nejdå den försvann inte, bara jag som inte hunnit godkänna. Tror du har en bra poäng i det att man inte missar om man ska godkänna först, dom är ju så betydelsefulla att få och jag vill gärna svara alla! Har redan fått avin på posten men har tyvärr inte hunnit hämta ännu. Tack igen! Kram!

    SvaraRadera