torsdag 12 februari 2009

Ett favorithem!

Här följer ett utav mina absoluta favorithem:








Det är danska Lone som bor här tillsammans med sambo och två hundar. Hon har bloggen boligindretning och håller på att utbilda sig till boligstylist, vilket hon kommer passa superbra till! Hon har också flera inspirerande album på Styleroom.se, där jag även lånat bilderna.



Hennes inredning är Glitter och L`amour för mig, personligt, kärleksfullt inrett med mycket färg, personliga lösningar och omarbetningar, avskavda gamla ting blandat med glamour i form av extravaganta tapeter och vackra blickfång!





Lone har också två små sötnosar av i mitt tycke en utav de charmigaste raserna, mops, visst är de för söta!

Tack Lone för ständig inspiration och för lånet av dina fina bilder!

6 kommentarer:

  1. jamen va fint det ser ut....
    Tack så mycket, och en fin blog du har här....

    SvaraRadera
  2. Tack Lone! Ledsen att bilderna blev så konstiga, ska försöka fixa det sen, vet inte vad jag gjort för fel, de blev ju beskärda på ena sidan.. Ville ju visa ditt fina hem, inte med halva bilder!

    SvaraRadera
  3. Suck... sådär fint skulle jag vilja ha. Gillar den turkosa färgen på skåpet och på lampan. Läckert! Den gula färgen gifter sig också så härligt i interiöret. Spännande hem.

    Haha.. vilka ögonbryn din lilla sötnos har som valp. Ser ut som du målat dit dom, nästan för perfekta. Himla sött.

    Önskar dig en härlig helg!

    Kram Gry

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det ett fint hem!

    Hihi jag vet, han har inte såna nu så jag såg dem själv så tydligt på bilden.

    Härlig helg till dig med! Kramar!

    SvaraRadera
  5. Ååå vilket härligt hem! Och jag har inte sett det förr vilket ju ger ännu mer lyckokänsla. Tycker man sett det mesta annars. Ska genast surfa in hos henne och kika mer.
    Jag vill också bli inredare när jag blir "stor"! Men här i norr är folk så tröga och ointresserade (ja, inte alla förstås) så jag tror inte marknaden är så stor. Man får mest jobba åt företag och där kanske det inte går att ta ut svängarna ordentligt. Men jag ska iallafall få stajla om ett hem snart och det ska visas i teve. så jag får nosa lite på jobbet i allafall. ;D Kuuuul!!!! Vill se MER av ditt hem. Din valp var heeeelt bedårande! Så det är i sovrummet du har den underbara tapeten!
    Visa nu ditt nyommöblerade sovrum pronto!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det fint! Hon har massor av bilder och fixar ständigt med nytt.

    Det låter ju inte bara som att nosa på, hoppas du får fler erbjudanden iom det, det låter skitkul och det kommer bli jättebra!

    Tänkte först - vad menar hon? Sovrummet? Men antar att du menade att det ser ut som en säng på Otto-bilden men det är faktiskt soffan med ngt nersuttna kuddar, hihi. Sovrummet blir nog aaldrig färdigt. Men ska försöka uppfylla din begäran snarast;-D, hinner aldrig städa undan bara, är hemma så himla lite nu.

    Kram!

    SvaraRadera