torsdag 5 februari 2009

TACK SÖTA PERSILJA!

Idag har jag hämtat ut vinsten!!! Precis som jag trodde och hoppades på så var den personligt inslagen med bilder på blommor, bakverk och ett fint hus, så skoj att få! Och inuti låg den fina boken, mycket lyxigare än jag trodde så fint inbunden, tillsammans med en gullig elefantlapp till dotterns förtjusning(det var hon som fick äran att öppna)! Jag har inte hunnit titta i boken ordentligt ännu, jag sparar den tills i morgon när jag är lite barnledig för en gångs skull, så kan jag njuta riktigt! Skulle tagit bilder på paketet inslaget men det kliade i dotterns fingrar när hon såg detta festliga paket! Så kul det är att vinna, hihi!

5 kommentarer:

  1. En riktigt vacker bok. Bara att ha den liggande framme är ju en höjdare!!

    Ha en skön helg!!

    Gry

    SvaraRadera
  2. Ja precis, den är jättevacker!

    En skön helg till dig/er också!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul att den kom fram som den skulle! Och lika kul att dottern fick den äran!

    SvaraRadera
  4. Kul att den kom fram som den skulle! Roligt att dottern fick öppna! Undrar om det blev två kommentarer nu???

    SvaraRadera
  5. Ja det blev två kommentarer, hihi! Jag är glad för alla jag får! Ja sen i julas har hon förstått vad paket eg är, så nu kan man glömma att lyckas undanhålla ett paket..

    SvaraRadera