lördag 14 februari 2009

Trevlig alla hjärtans dag!

Idag är det ju Alla hjärtans dag och i år känns det faktiskt extra roligt för min stad har anordnat en fantastisk ljusshow, love & light som ska kunna följas med en stadvandring(ljusslingan som de fyndigt kallar den). Älskar detta iniativ och det har redan skänkt mig stor glädje innan jag ens visste om evenemanget, jag satt här en kväll lite dyster och tittade ut lite snabbt, men vad ser jag, en stoor skorsten som lyser i lila med stora rosa hjärtan på, tror ni man blir glad då? Jag ska ta en vandring med min älskade dotter, trevlig alla hjärtans dag busan!

Kunde inte kopiera in bilden så här är ett annat exempel på showen.

Ha en helmysig alla hjärtans dag på er alla!

2 kommentarer:

  1. Visst var Love & Light-festivalen fin!?

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen jättefin! Ångrar bara att vi inte gick mer, vi hastade oss igenom det mesta. Min dotter pratar fortfarande om hajen och "dansande huset" (kårhuset/musikskolan):)!

    SvaraRadera