lördag 7 mars 2009

För knasigt?

Har köpt ett par vingar för längesen som hängt på väggen men de var lite platta där så jag provhängde dem på en stol, tyckte faktiskt om resultatet, de här stolarna har några rosetter på baksidan som jag ogillar, ska nog köpa fler vingpar nu, ska nog sy fast dem då så man inte ser banden men tycker det funkar med band också, har dessa stolarna runt det bruna matbordet i v-rummet och jag kan se framför mig några änglar som avnjuter en måltid och har hängt av sig vingarna på stolen:)..

SKA visa hur stolarna ser ut runt bordet så fort jag städat undan tvätthögen;)!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar! :D
    Jag fick idén för många år sen när jag såg nåt fogskumsprojekt i en tidning. Sen har den idén typ vidareutvecklats i mitt huvud under flera år :P

    Tycker inte vingar på stolarna är för knasigt! Var ju en jättesöt o kul idé :)

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idé!

    SvaraRadera
  3. Mia: Tack själv, blir alltid lika glad för kommentarer! Ja vissa projekt är långtids och vissa idéer fastnar hos en

    Tack, tyckte också det var sött:)

    Tant Grön: Kul att du tyckte det då är det inte bara jag som är knasig kanske:-)!

    SvaraRadera
  4. Klart rolig idé! Älskar tanken på just det där med att det slagit sig ner änglar att äta...
    Ang. inslaget: Försök gå in via denna blogg http://lyckligagatans.blogg.se/ -jag tror det funkar att se då.

    SvaraRadera
  5. Absolut inte! Det ska va kul med inredning och framförallt personligt tycker jag :-)

    SvaraRadera
  6. Persilja: Ja tycker också om den tanken:-)! Tyvärr kan jag inte se inslaget så heller, nog ngt med min dator, får försöka på ngn annan när jag har tillf, konstigt för jag brukar kunna se klipp..

    Tant Grön: Visst är det så:-)!

    SvaraRadera
  7. Hej!! KUL idé ;-) Älskar änglar och är säker på att de finns.... så VEM är knasig, haha..

    Snygga lampor du har där hemma. Tyckte faktiskt jag såg en liten pimpning? Var inte det rosa-prickiga pappret från paketet med även där, hihi. Det är så otroligt sött det pappret.

    Hm...en av mina bästa kompisar har också pippi på skator. Hon är så fascinerad av dessa fåglar. Ni kanske borde bilda en klubb?

    Ha en skön helg! KRAM

    SvaraRadera
  8. Vi kanske båda är lite knasiga;-)!

    Japp en pimpning där också, man kan ju nästan tro att jag är totalt utfattig:-D!

    Ah finns det fler skatfans, hihi, hur yttrar sig hennes skatpippi?

    Skön helg på dig också, hoppas ni haft en superbra resa! Kramar!

    SvaraRadera