söndag 29 mars 2009

Earth Hour!

Igårkväll mellan 20.30 och 21.30 var det ju Earth Hour och jag kände att det var viktigt att delta.
Så strax innan halvnio släckte jag ner allt och tände en massa ljus. Det var lite ensamt eftersom min dotter sov och jag är ju van att ha tvn som sällskap. Men det kändes så himla bra att släcka ner faktiskt, min gamla vackra lägenhet kände nog sig hedrad för den visade sig från sin absolut bästa sida! Tom mitt fula badrum blev glatt och vackert när ljusen reflekterades i kaklet och framhävde spegeldörrarnas fina lister.



Det kändes till en början lite drygt att inte kunna använda någonting i en hel timme men tiden bara försvann och det var en mycket rofylld timme. Kommer att hedra min lägenhet på detta vis igen, och mig själv och inte minst vår vackra moder jord..

2 kommentarer: